20 kwietnia 2024 godzina 13:30
Nawigacja
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA NA TERENIE MIASTA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

”NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA NA TERENIE MIASTA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE”

02 Grudnia 2019

Stowarzyszenie Sursum Corda realizuje projekt, w ramach którego prowadzi punkt nieodpłatnej pomocy prawnej w Mieście Siemianowice Śląskie. Celem jest zapewnienie uprawnionym mieszkańcom równego dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej na etapie przedsądowym oraz lepszego dostępu do informacji prawnej i usług prawniczych. Realizując ww. projekt, poza prowadzeniem w/w punktów chcemy zwiększyć świadomość prawną wśród mieszkańców Powiatu.

Dodatkowo bezpołatnie można pobrać e-poradnik z zakresu edukacji prawnej, zawierający praktyczne rozwiązania oraz porady prawne i obywatelskie, z którymi najczęściej spotykają się prawnicy świadczący bezpłatną pomoc w w/w punktach (dostępny pod linkiem [ TUTAJ ]).

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA NA TERENIE MIASTA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Wakacyjny „Dream Park – Ochaby”

"Wakacyjny „Dream Park – Ochaby”"

01 Sierpnia 2019

Drugi miesiąc wakacji rozpoczęliśmy wyjazdem do Dream Parku w Ochabach. W parku spacerowaliśmy alejkami i korzystaliśmy z wielu atrakcji: parku owadów, labiryntu luster, wieży mocy zjazdu tyrolskiego nad parkiem podczas którego mogliśmy poczuć szybkość i wiatr we włosach. Podziwialiśmy zwierzęta w mini zoo, wspinaliśmy się w parku linowym, odwiedziliśmy dom do góry nogami, w którym nasz błędnik wariował i mogliśmy się przekonać jak to jest chodzić po suficie. Wyjazd zaliczamy do udanych, a sierpień zaczynamy na wesoło.

Zatorland

"Zatorland"

17 Lipca 2019

Dnia 17.08.2019 roku podopieczni mieli możliwość spędzenia czasu w Parku Rozrywki Zatorland. Nasza przygoda rozpoczęła się od spaceru w Parku Owadów, gdzie mogliśmy zobaczyć gigantyczne figury owadów, np. biedronkę, mrówkę, itp. Młodsi wychowankowie oddali się również zabawie na placu zabaw. O zawrót głowy przyprawił wszystkich pobyt w Domku do góry nogami. Niezapomnianym wydarzeniem był spacer ścieżką edukacyjną po Parku Dinozaurów. Mogliśmy zobaczyć ruchome figury dinozaurów, a dzięki przewodnikowi dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy -  poczuliśmy się, jak w odległej przeszłości.

Następnie udaliśmy się na smaczny obiad, aby nabrać sił przed dalszym zwiedzaniem. W Parku Mitologii oglądaliśmy figury greckich bogów, stworzeń mitycznych, ale wyjątkową atrakcją był rejs gondolą. Na koniec wychowankowie wraz z wychowawcami oddali się szaleństwu w Lunaparku. Jeżdziliśmy na karuzelach, najmłodsi bawili się na trampolinach, zjeżdzalniach, dmuchańcach, a inni udali się na seans do kina 5D. Po aktywnym, pełnym wrażeń dniu wróciliśmy do domu, gdzie nadal wspominaliśmy pobyt w Zatorlandii.

PLACÓWKA OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZA NR 1
W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
UL. DĄBROWSKIEGO 13, 41-100 SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
E-MAIL:  sekretariat@pow1.siemianowice.pl
TEL.  32 720 38 47   32 720 38 46 (tel./fax)